Wysyłając newslettery, musimy pamiętać, że odbiorców należy klasyfikować na kilka grup. Istnieje całe spektrum odbiorców, od tych, którzy nigdy jeszcze nie kliknęli w żaden z wysłanych przez nas linków, do tych, którzy są naszymi lojalnymi klientami i mogą stać się ambasadorami naszej marki. Do każdego z tych rodzajów odbiorców należy wysyłać inną zawartość.
Wykorzystywanie lead scoringu
Lead scoring pozwala podzielić odbiorców na grupy, co pozwala na dostosowanie do nich wysyłanej zawartości. Wykorzystanie lead scoringu jest czymś, czego możesz łatwo się nauczyć dzięki naszemu poradnikowi. Lead scoring pozwala Ci zdobywać coraz bardziej lojalnych odbiorców! Warto przemyśleć strategię tworzenia zawartości w taki sposób, by rzeczywiście dostarczyć odpowiednią zawartość do odpowiednich odbiorców. To jeden z wielu sposobów na zwiększenie efektywności kampanii marketingowej, które może podpowiedzieć ci FreshMail. Pamiętaj, że jesteśmy po to, by dostarczyć Ci jak najwięcej wsparcia, gdy poznajesz e-mail marketing!