Nieodłącznym elementem systemu komunikacyjnego każdego dużego miasta są wiaty przystankowe, istnieje możliwość wykorzystania tego nośnika do realizacji celów marketingowych i reklamowych naszej firmy. Reklama na wiatach przystankowych (Warszawa i cały region) staje się coraz popularniejsze, warto zastanowić się nad wykorzystaniem takiej przestrzeni użytkowej, badania wykazują dużą skuteczność takiej metody. W realizacji takiej kampanii reklamowej pomogą nam specjaliści z agencji Handy Media.
Indywidualne aranżacje na wiatach przystankowych
Proponowana skuteczna i rzucająca się w oczy tysiącom przechodniów i użytkownikom miejskich sieci komunikacyjnych reklama na wiatach przystankowych (Warszawa - od klientów z tego miasta otrzymywana jest duża liczba zamówień) może zostać zrealizowana w postaci tradycyjnego oklejania plakatami. Innym rozwiązaniem jest przygotowanie indywidualnego projektu, zorientowanego na konkretną grupę docelową, szczegóły uzgadniane są z klientem osobiście.